Nosferatu (Ammon Miniatures) posledné W.I.P.

Po intenzívnom víkende, kedy sme sa snažili dať dokopy chorého synátora, sa mi podarilo aj sadnúť k rozrobenému upírovi a pomaly som dolaďoval odtiene a plynulosť ksichtu. S rozbabranými odtieňmi pleťovky na paletke som v rámci pridruženej výroby spravil aj ruku držiacu plechovku. Odtiaľ nebolo ďaleko ku  kovovému vršku plechovky a pruhovanej slamke. Potom už nebolo vyhnutia a pustil som sa do do mašle, ktorú má upčiak na krku. Od začiatku som si predstavoval lesklú zamatovú šatku zlatej farby, ktorá by podtrhla celkový komiksový look&feel. Chvíľu to vyzeralo bledo, ale potom sa to zlomilo a šlo to podľa mojich predstáv. Na záver som ešte chcel otestovať prepálené komiksové tieňovanie čierneho habitu, kde tiene budú v tej najčistejšej čiernej, ale svetlá prejdú cez sýtu modrú až do bielej - vyskúšal som si to na golieri kabáta a tuším aj môže byť.

Teraz potrebujem len dotiahnuť zvyšok kabáta a telo plechovky. Takže to vyzerá, že toto je posledné W.I.P. foto...

Komiksový krwocuc Nosferatu

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?