Nosferatu (Ammon Miniatures)

Keď som pred pár rokmi na internete objavil rôzne figúrky, bola jedna, ktorú som MUSEL MAŤ. Bola to figúrka upíra Nosferatu, z rovnomenného filmu F.W. Murnaua. Dokonca som sa pokúsil si ju uplácať z moduritu, keďže nákupy cez internet boli v plienkach, PayPal nebol a všetko sa tak šialene predražilo. Keď  som potom zbadal bustičku Nosferatu od Ammon Miniatures, bolo mi jasné, čo bude nasledovať. Nie je to síce klasická busta upíra, ale vďaka tej troche irónie a karikatúry ju to posúva hodne vpred. Tak som jej snáď tým komiksovým paintom moc neublížil :)


 Dokončená busta Monster Of Nosferatu :)

Pár záberov busty aj zozadu


Plnú verziu obrázkov s viacerými uhlami pohľadu nájdete (a môžete aj zahlasovať) na CMON: http://www.coolminiornot.com/300811 (súčasné skóre ).

Komentáre

Anonymný napísal(a)…
Vyber figurky je fantasticky, mam rad takovyto styl figurek (bust) Zajimave je ze jsem vzdy videl jen tu stranu obliceje s tim vetsim okem a ted kdyz hltam tvoje fota tak ta druha strana s tim sklebem je snad jeste lepsi:-) Chtel jsem ti napsat ktere casti busty se mi libi nejvic ale jak tak koukam tak bych musel popsat celou bustu :-) Tak snad jen extra pochvala za ten motylek....barva i zpusob nabarveni je supr a vytvari zajimavy kontrast oproti zbytku.
Dark Tower napísal(a)…
Diky moc, som rad, ze sa busticka podarila podla mojho zameru a ze sa paci aj niekomu inemu. Aj ked povodne som ju chcel robit v takom monochromatickom noir style, ale vcas som to stopol. Nesedelo mi to na nej

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?