Persian Assassin 2 - Bejzka

Už je to viac ako trištvrte roka, čo som sa pustil do jednej z najkrajších figúriek - Perzského Assassína. Bol som vtedy na dovolenke v Krkonošiach, slniečko svietilo, nálada bola tak akurát a tak šlo všetko ako po masle. Keďže v závere mi nevyšli metaliky podľa mojich predstáv, ale figúrka ako taká sa mi extrémne páčila, rozhodol som sa dať jej ešte jednu šancu. Narýchlo som si ešte v októbri zohnal novú figúrku a v rámci víkendového ničnerobenia som si pripravil aj návrh novej scénickej bejzky.

Návrh scénickej bejzky pre nového asasína

Architektúru :) som osadil na mulčovanú kôru a poprosil som majstra Mariána, či by mi celok nestrekol pištoľou, pretože bejzka vyrástla na solídny kus nábytku a natierať štetcom som to nechcel. Následne strávila bejzka nejaký čas u Maja, potom chytala prach u mňa v skrini, kým som sám seba nepresvedčil, že je najvyšší čas pohnúť peršana dopredu. Osadil som na ňu nejaké resinové doplnky - sudy, prútený košík a mačku, ktorá sa mi zvýšila z nocturňáckeho fidlikanta. Vyzerá to tak, že peršan bude posledná figúrka do nadchádzajúceho Ingolstadtu - takže bol najvyšší čas prestať sa hrať s bejzkou a venovať sa samotnej figúrke zabijaka. Takto motivovaný som včera bejzku takmer dokončil - domaľoval predstreknutý múr a 'skaly', sudy a iné doplnky a tiež spomínanú mačku. Celkok teraz viac riešiť nebudem, až keď dokončím peršana, urobím potrebné dolaďovačky.

Takmer dokončená bejzka

Tým pádom sa od dneska sa môžem naplno realizovať na figúrke. To som fakt zvedavý, ako to dopadne, pretože nevstúpiš dvakrát do tej istej rieky...

Komentáre

Herr Reckerth napísal(a)…
Great work man!!!
Dark Tower napísal(a)…
Thanx Chris, it makes me really proud when such great painter likes something from my work...
Vrabec napísal(a)…
pekná bejska ... a tá kočička ... :D pekný :)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?