Persian Assassin 3 - The Last W.I.P

Posledný týždeň som nemal veľa časi ani chuti na maľovanie napriek tomu, že som si uvedomoval, ako sa mi krátia termíny. Ingolstadt je za dverami (29.apríla) a mne na stole zapadala prachom bejzka pre peršana - posledného člena súťažného tímu. Tomu bolo pritom treba dokončiť len pleťovku a drobnosti. Tak som sa do toho včera večer pustil - najprv som podorábal bandáže na rukách a časti rukávov bundy a v rámci psychickej prípravy som bol pripravený skončiť. Hodín ale nebolo veľa, takže som začal patlať pleťovku na rukách, keď boli obe ruky hotové prilepil som druhú ruku k celku a ostávala mi len tvár. Na moje veľké nadšenie som našiel jeden zabudnutý fajný Winsor & Newton štetček v špičkovej forme (rozumej - pekne držal špičku :))) a mohol som začať aj jemné detaily na tvári, ktoré by som s pomaly odchádzajúcim hlavným štetcom nebok schopný vôbec robiť. Zobral som to tak, že je to znamenie, aby som peršana konečne dokončil, tak som to urobil. Hotového týpka som osadil na podstavec a zatial odložil bokom - nejaké jemné dolaďovačky budem robiť za denného svetla a tiež by som chcel doplniť niečo do prázdneho priestoru oblúku dverí. Keď doriešim túto poslednú dilemu, nafotím aj finálne foto, zatiaľ aspoň posledná W.I.P.-ka.


Peršan osadený na podstavci - posledné W.I.P. foto


Spať sa mi stále nechcelo, tak som sa ešte chvíľu hral s konverziou jazdca na Juggernauta (inšpirovaný Plagernaughtom Bena Kometsa) - greenstuffový odliatok častí tela Nurgle Lorda som dorábal, pridával ďalšie nechutné detaily a pozeral pritom nejaký 'skvelý' film so Šteffkom Sekalom. No a o pol druhej som už mal dosť a šiel som spať :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?