WarpWolf Extreme Sculpt W.I.P. 01

Dnes večer som dostal chuť niečo pomaľovať, tak prišiel rad aj na WarpWolfa od Privateer Pressu, ktorého mám nejaký čas rozrobeného a u ktorého sa mi blíži termín odovzdania - je totiž maľovaný na zákazku. Figúrka je na moje pomery dosť veľká a ťažká (akože dosť váži :)), ale sculpt je pekný, póza dynamická - takže sa to maľuje celkom príjemne. Bejzku skuknem pri dennom svetle a opravím prípadné detaily tak, aby som sa mohol pustiť do vlka samotného. Predpokladám, že na záver bude na bejzke nejaká tá tráva a mach, ktoré by príjemne doplnili lebky a kosti rozhádzané v okolí koreňov stromu. Teda pokiaľ majiteľ figúrky nebude proti :P



Pripravená bejzka pre WarpWolfa

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?