Chaos Space Marine Aspiring Champion W.I.P. 1

Minulý týždeň dorazila zásielka skúšobných resinových podstavcov od Model Display Products, tieto malé 'puky' som videl u viacerých figurkárov a páčili sa mi ako elegantný doplnok ku malým figúrkam na 25 a 40 mm podstavčekoch. Chcel som ich preto vyskúšať. Použiť sa dajú ako podstavček pod malú hernú bejzku, ale aj ako podklad pre bejzku samotnú. Skúšobne som si takto priamo na jednom 35 mm 'puku' jednoduchú bejzku postavil - použijem ju ako alternatívu k ku pôvodnej 25 mm scénickej bejzke pod Chaos Space Marine Aspiring Championa od Games Workshop. Farebne sú obe bejzky ešte pod výrazným vplyvom Camelsonových prác. Výsledná bejzka sa mi veľmi páči, takže týchto 'pukov' alebo 'Display diskov' ešta prikúúúúúpime...


Pôvodná scénická bejzka  pod Aspiring Championa

Alternatívna bejzka postavená priamo na 35 mm 'puku'


Samotnú figúrku som pôvodne plánoval robiť bez konverzie, keď som si ale pozrel všetky tie rohaté hlavy Chaosákov z Dark Vengeance, rozhodol som sa pre konverziu. Pôvodnú rohatú hlavu som odvŕtal, celok začistil a namiesto nej som vybral peknú ukričanú a plešatú hlavu z Grey Knights boxu. Keď už som bol rozbehnutý, vymenil som pôvodnú ruku so smiešnou dýkou (zato ale pekným shoulderpadom) za novú so zaťatou powerfistou s ostňami z Chaos Space Marine Raptors boxu. Raptori majú fajnové shoulderpady, ale je jich bohužiaľ presný počet, takže na powerfistu prišiel bežný chaosný.



Pôvodný Chaos Space Marine Aspiring Champion

A šampík po konverzii


Hneď po bejzkách som sa pustil do šampíkovej tváre. Vybraná hlava z Grey Knights boxu má pekné detaily, správne nas*aný výraz, takže bude pasovať.

Nová šampiónova hlava z Grey Knights boxu

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?