NOVÝ Lord Kaldor Draigo W.I.P. 2

Keď som pred časom zverejnil porovnávajúce fotky plastikovej figúrky Kaldora Draiga a originálneho resinového modelu,  podpichol ma kamarát Jindra (a.k.a. UMTS) otázkou, ako veľmi sa má nový Draigo podobať starému. Narážal najmä na ruky, ktoré pôvodne moc originálu nezodpovedali (stormbolter bol namiesto na pravej ruke s mečom na ľavej a úplne chýbal štít). Najprv som si hovoril, že podoba nemusí byť stopercentná, no po pár dňoch som toto rozhodnutie prehodnotil a rozhodol som sa priblížiť nového Draiga čo najviac tomu originálnemu.

Na základe Draigovho tela som prerobil 'banku', ktorú má zavesenú na opasku - jej tvar sa viac zaguľatil, pribudla aj šnúra, ktorou je priviazaná. Plastikové diely sú málinko vačšie a mohutnejšie než resinové, preto chcem, aby celkový dojem nového Draiga bol viacej 'nabúchaný' - zdvojené knižky, mohutnejšia reťaz, pridaná modla na opasku. Pôvodná vlajočka, ktorú má resinový Draigo na chrbte ma veľmi neoslovila, mohutná ikona so symbolom Inkvizíce s vloženými lebkami a inými relikviami mi pasuje k modelu viac, preto som ponechal túto odchýlku od originálu. Navyše som pridal 'servo-skull' pripojenú priamo ku Draigovmu telu, umocňuje to kombináciu modernej techniky a primitívnych až morbídnych náboženských prvkov vo svete Warhammer 40.000, zvlášť typických pre Inkvizíciu. Asi posledným zatiaľ nedoriešeným rozdielom tela nového Draiga voči pôvodnému je absencia plášťa na chrbte. Zostáva možnosť ho vysculptiť z greenstuffu, ale ešte nie som rozhodnutý, či sa do toho pustím.



Mierne prerobený základ nového Draiga


Najväčšou zmenou prešli ruky nového Draiga. Plastikoví Grey Knight Terminátori majú totiž stormboltre vždy na ľavej ruke, Draigo ho však má na pravej, v ktorej drží veľký meč. Našťastie boltre sú spracované ako samostatné diely, takže som len odbrúsil zásobník na ľavej strane, nahradil ho zásobníkmi z Grey Knights boxu a prilepil na vrchnú časť predlaktia, ktoré som predtým zabrúsil tak, aby bolter zapasoval. Na záver som pridal nejaký ten Purity Seal a myslím, že podoba medzi oboma rukami - pôvodnou aj novou je neprehliadnuteľná :)


 Porovnanie pôvodnej resinovej Draigovej ruky a novej plastikovej


Veľkú dielemu som mal s Draigovou novou ľavou rukou - pôvodný Draigo má v ruke veľký zdobený štít, ktorý som nemal čím nahradiť. Našťastie od čias reklamácie nekvalitného prvého odliatku Draiga mi zostal jeden použiteľný štít navyše (dostal som celý nový model a ten nekvalitný som nemusel vrátiť). Odpílil som z neho celú ruku aj s náplecníkom (bola na nej kopa bubliniek a prasknuté hadice), ponechal som len zápästie, vybral som vhodnú palstikovú ruku z Grey Knights Terminátorského boxu aj s novým shoulderpadom a prilepil som ich ku štítu. Aby som si precvičil pršteky, musel som dorobiť ozdobný 'vejár', ktoré majú Grey Knightí terminátori na kolenných a laketných kĺboch (a ktoré na plastikových ľavých rukách chýbajú, nakoľko v ich mieste majú byť stormboltre). Použil som trochu InstantMoldu na výrobu formy z pravej plastikovej ruky a vejárik som si  skopíroval z greenstuffu. Stačilo počkať na vytvrdnutie materiálu, celý dielik orezať, obrúsiť a prilepiť na lakeť. Voila - a začína sa to naozaj podobať :)


Nová ruka so štítom v porovnaní s pôvodnou

Komentáre

Dakan napísal(a)…
Super konverze! ...vypadá to mnohem lépe než originál. Určitě to dotáhni do finální podoby a ten plášť z GS zkus dodělat ;)

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?