Dark Vengeance Part 2 - Librarian Turmiel W.I.P



Po nejakej dobe sa znovu vraciam ku skvelému Warhammer 40.000 starter boxu s názvom Dark Vengeance. Tentokrát prišiel na radu librarian Dark Angelov, Turmiel. Veľmi vydarený sculptík (aj keď niekto môže namietať, že príliš statický) s kopou detailov opäť prekonáva modely donedávna s opovrhnutím označované ako 'Snap-Fit'.



Originálny Librarian Turmiel

V poslednej dome ma veľmi výrazne ovplyvnili a inšpirovali práce poľských painterov ako Camelson, či Ctan. Preto som sa rozhodol v prípade Turmiela nasledovať farebnú schému jedného z nich - Camelsona, ktorého štýl mi je veľmi blízky a taktiež bol ochotný poradiť a skonzultovať niektoré postupy. Prvýkrát som jeho práce použil ako inšpiráciu pri Chaplainovi Seraphicusovi.

Kvôli účasti v internetovej súťaži Bananalicious Contest organizovanou Massive Voodoo som nemohol publikovť fotografie do jej dokončenia a prihlásenia, takže nasleduje jednorazový masívny fotoreport :).


 Prvé ťahy štetca na modrom brnení, škrabance, pukliny a poškodenia

 Šachovnica na chrániči ruky a dopraskaný shoulderpad

Ruka s mečom 

Backpack so striebornými NMM časťami

Ikonu s motívom knihy a meča som zobral z boxu Grey Knights terminátorov 

Kniha odpredu aj s kompletným príbehom :)

Hotová ruka s mečom, žiariaca zelená čepeľ s OSL efektom a hotový ľavý shoulderpad

Pokus o svetlá a tiene na prvej handre :)

Oranžové handry vpredu a osadený backpack; začína sa nám to rysovať


Finálne fotografie hotovej figúrky budú k dispozícii zajtra, rovnako ako aj link na hlasovanie prostredníctvom komunity CoolMiniOrNot.

Poznámka: Všetky W.I.P. fotky boli zhotovené vždy na konci maľovacej session, obvykle neskoro v noci a pod umelým svetlom. Ich farebná vernosť s originálom preto môže kolísať. 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?