Knight 13 - 14 Century W.I.P. 4

Posledné dva večery som strávil nad bustičkou rytiera s cieľom dokončiť torzo tela a vrhnúť sa na hlavu. Pôvodne hnedý rukáv košele som na poslednú chvíľu zmenil na zelený - tej hnedej tam predsa len bolo trochu moc. Ešte včera som mal telo hotové a dnes som si mohol pripraviť drevený podstavček a umiestniť ho naň. Hlava sla celkom rýchlo, výraz v tvári je vysculptený dobre, takže sa pri maľovaní bolo o čo oprieť. V závere som zavrhol globálne zafŕkanie celého rytiera i aktívnu nezaschnutú krv, už to bolo príliš a tak ostanem zrejme len pri zaschnutých škvrnách na bielom habite, z ktorého to nemal šancu bez úžasných Arielov a Persilov dať dole.








Posledné W.I.P. obrázky rytiera


Zajtra na dennom svetle ešte doladím farebnosť a drobné detaily a nafotím finálne fotografie.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?