Hellrider W.I.P. 1

Milí priatelia, síce s oneskorením, ale o to úprimnejšie Vám všetkým prajem všetko dobré v Novom roku 2014. Ja som sa počas sviatkov snažil oddychovať a k maľovaniu som si sadol až teraz. Mal som chuť na nejakú peknú malú bustičku a voľba padla na Hellridera od firmy La Ruota Del Tempo. Maličký sculptík, ktorého celková výška je 3,5 cm patrí do Fantasy rady bustičiek v mierke 90 mm predstavuje akéhosi diabolského motorkára, či skôr diabla s imidžom motorkára. Bustička je čisto odliata z jedného kusu bieleho kovu, takže prípravy nezabrali viac, ako pár minút.

Po dvoch večeroch mám celkom solídny základ tváre, na ktorom budem ďalej pracovať, predtým ale ešte dorobím nahú hruď rohatého. Potom pleťovku zladím do jedného celku.



Prvé svetlá a tiene na Hellriderovej tvári


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?