Hellrider W.I.P. 4

Keď som naposledy mal v rukách Hellridera, bol som dosť rozčarovaný z 'prekomiksovanej' koženej bundy a chystal som sa ju komplet premaľovať. Kamarát a môj súkromný figurkársky guru Majo mi doporučil skúsiť ju radšej utlmiť glazmi. Tak som si povedal - prečo nie a skúsil som. Veď pretrieť ju a namaľovať znova sa dá kedykoľvek. Pri sledovaní telky som pridával ďalšie a ďalšie vrstvy tmavomodrých a čiernych glazov a bunda sa mi celkom začínala páčiť. Stmavla, stratila nepríjemne prehnaný kontrast, prestala odvádzať zbytočne pozornosť. Keď som dokorigoval svetlá tlmenou tmavomodrou a pridal pár šmúh, škrabancov a dierok, už som bol presvedčený, že sa nebude nič premaľúvať :)

Nasledovali kovové pracky, lemy bundy, naušnice, piercingy (ktorých má démonický motorkár požehnane) - všetko už v dobrej pohode, ktorá vyvrcholila na striebornom náplecníku. Pevnosť ruky som ešte zľahka potrénoval na reťazi a prívesku, čím som oficiálne na dnes večer skončil. Zajtra ešte prídu korektúry na dennom svetle, matný a lesklý lak a osadenie na drievko :)


Strieborný náplecník a kovové doplnky v NMM


Zadná časť bustičky


Už dlhšiu dobu mám chuť namaľovať si zas nejakú figúrku zo starter boxu Dark Vengeance - po Interrogator Chaplainovi Seraphicusovi a Librarianovi Turmielovi voľba tentokrát padla na Company Mastera Balthasara, ktorý však bude máličko upravený :)


Posledné W.I.P. foto Hellridera a rozrobený Company Master z Dark Vengeance


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?