Stresa 2014 World Model Expo

Je to síce už dva mesiace od konania svetovej modelárskej akcie World Model Expo, ktorý sa koná raz za tri roky a tentokrát bola hostiteľom talianska Stresa. Rodinné záležitosti mi nedovolili zúčastniť sa osobne, ale vďaka mojmu dobrému kamarátovi a učiteľovi Marianovi sa tejto modelárskej udalosti mohli zúčastniť aspoň moje figúrky. Urobil som výber najkrajších figúriek, ktoré si myslím najlepšie reprezentujú moje práce. Na moje obrovské prekvapenie v silnej konkurencii a zastúpení svetových figurkárov z celého sveta som obdržal čestné uznanie - defakto štvrté miesto.


Súťažný výber mojich figúriek a čestné uznanie


Ako účastník som taktiež obdržal limitovanú figúrku (s poradovým číslom 076/200) Khaerona - upírieho bojovníka od Sergeant Black Heart, ktorého sculptorom je svetoznámy Raul Garcia Latorre.


Limitovaná figúrka od Sergeant Black Heart

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?