Huri-Khan W.I.P. 02

Od augusta prvá maľovacia session, včera večer som si povedal DOSŤ už roboty a vytiahol som si maľovacie fidlátka. Pokračovanie dostala bustička od JMD Miniatures - Huri-Khan. Začal som len neskoro večer (a po dlhej prestávke), takže som si rozhýbal prsty najprv na koženej bunde na chrbte a potom som sa pustil do pleťovky. Bunda je vpodstate hotová, na pleťovke som spravil základné svetlá a tiene, takže ma na ňom ešte čaká kopa roboty. A pevne verím, že to nebude trvať toľko, ako od posledného maľovania. Nijaké extra plány s Huri-Khanom nemám, mal byť len cvičná bustička, takže čím skôr ho skončím, tým skôr sa dostanem k nasledujúcemu maľovaciemu projektu.



Kožená bunda s golierom



Základ pleťovky položený :)

 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?