Grenadier Guards Officer Crimea 1854 W.I.P. 03

Tento týždeň som k maľovaniu moc nepričuchol, takže som využil možnosť piatkového večera a znovu sa vrátil ku oficierovi. Už som mal premyslené, ako chcem urobiť čiernu huňatú čiapku, takže táto časť bola relatívne rýchla. Zlatý vyšívaný golier so striebornými odznakmi granátov šiel tiež celkom dobre a výraznejšiu NMM zlatú som aplikoval aj na 'podbradník'. Potom som sa vrátil k tvári a ešte som chvíľu dolaďoval pleťovku, drobné preťahy v očiach a bokombrady s fúzami. Figúrka neustále baví a teším sa na ďalšie pokračovanie....





Dokončená tvár s čapicou


Komentáre

Arkhareon napísal(a)…
Pěkně se vyloupává, kluk. Ten NMM podbradník vypadá luxusně!

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?