Grenadier Guards Officer Crimea 1854 W.I.P. 05

Na nedeľu som pôvodne plánoval ísť sa so Samkom venovať geocachingu, ale najprv sme sa stavili v Banskej Bystrici poriešiť tatíkove lapálie s notebookom.Cestou tam aj naspäť sme sa pokúšali ulovit jednu easy kešku na Chvatimechu, ktorá zas až tak easy nebola, takže sme dvakrát odišli s dlhým nosom. Neskôr sa okolnosti zmenili a tak namiesto ďalšieho lovenia kešiek som sa pustil do oficiera. 

Drobne som ešte zosvetľoval a dolaďoval tvár a potom som sa pustil do kabáta. Na všetkých prevedeniach tejto bustičký boli kabáty skôr modročierne, ja som chcel viac sivý, ošúchaný a špinavý plášť. Všetko šlo výborne a podľa mojich predstáv, pokým neprišlo na golier. Zrejme trochu ochytaný neustálym obracaním busty v rukách počas maľovania, nechcel sať farbu, všetko sa rozmazávalo, bolo to fľakaté, proste celé zle. Chvíľu už to vyzeralo, ze zlámem štetce a oplieskam bustu o múr, aj som si ponadával (nahlas aj potichu), ale zaťal som sa a neprestal. Po chvíli pretierania a premaľúvania sa nakoniec zadarilo a golier som dokončil. Celkový dojem je fajn, popozerám ešte na dennom svetle a prípadné nedostatky ešte doladím. Potom nafotím finálne fotky.

Posledná W.I.P. fotka oficiera

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?