Sköll The Conqueror W.I.P. 07 - handry

Tak s chuťou do toho! Bejzku som ako-tak dotiahol, dnes som sa pustil do Skölla. Dlha blúza sa mi najprv zdala ako suoer matros, bola pekne členená na pásy, pekne vybúlená na pupku, na chrbte pekné drapérie, proste radosť maľovať. Aj to tak bolo pokým nedošlo na červený kríž na hrudi, ten som plánoval spraviť presne podľa vertikálnych predelov. Že nie sú úplne proporčné mi došlo po chvíli, takže prišlo na rad premaľúvanie, opravovanie a tak dookola. Nakoniec som to nejako dal, ale ten entuziazmus ma nejako prešiel. Ale kým priebežne troll schol, opravil som ruku na buste templára od Cesnaka. Pokračovanie nabudúce zadnou stranou košele...


Začiatok plný entuziazmu, obrázky na monitore kvôli
kontrole svetiel a tieňov
 

Prvý pokus s bielymi handrami 

Červený kríž na hrudi znamená elitného bojovníka 

Templárska parta, koniec maľovania

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Renault 16 Lolita 1970 (Norev, 1:43)

Miniboxy - kde se vzaly?